donderdag 30 april 2015

Stijgende lijn

Well boys and girls, er is weer iets meer duidelijkheid over de komende periode. Op dinsdag 12 mei start moeders met de bestralingen. Het zijn er in totaal 16 en de laatste is op 4 juni. Dat klinkt toch nog best ver... Op dit moment gaat het echt weer wat beter met mams. De laatste chemo is ook alweer meer dan twee weken terug, dus het lichaam is zich langzaam aan het herstellen. Yeah!


Het  gaat elke dag weer een beetje beter. Van boodschappen doen tot op de koffie bij vriendinnen, gedoseerd kan het weer. Ook haar smaak is weer (bijna helemaal) terug en als ik moeders moet geloven is dat één van de allerfijnste dingen. Van de week had ze oranje tompouce en friet gegeten en dat smaakte lekker, niet normaal (ik quote mijn moeder).

Volgende week heeft ze een intake-gesprek voor de bestralingen. Dan wordt ook het gebied bepaald wat ze gaan bestralen, want dat luistert heel nauw. De bestralingen zijn in Utrecht, dus dat is wel bekend terrein voor ons. Geen idee trouwens hoe lang z'n bestraling per keer gaat duren. De tijd zal het ons leren, zoals het ons al veel geleerd heeft... Hopelijk blijft de stijgende lijn doorzetten. Het is namelijk fijn om mijn moeder weer wat opgewekter en fitter te zien én het is makkelijker om positief te blijven.
Ze is een sterkte hoor, die mams van mij.    

1 opmerking:

  1. Ik kwam je net tegen via Twitter. Ook al ken ik je niet, heel veel sterkte! Hopelijk zit je moeder gauw weer lekker in haar vel :)

    BeantwoordenVerwijderen