woensdag 1 oktober 2014

Welkom


Lieve iedereen die dit leest,


Ik ben Liset, enig (en énig) kind, bijna 25, doorzetter, leesfreak, piekeraar, foodlover, wispelturig, liefhebber van zwarte humor en ik zeg graag wat ik denk. Vaak genoeg zeg ik ook dingen zonder te denken hoor.

Het punt is: mijn moeder heeft net te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Nu ben ik niet geheel onbekend met het fenomeen kanker. Mijn vader heeft namelijk nog niet zo lang geleden huidkanker gehad (in zijn gezicht) en mijn moeder deed in die tijd gezellig mee met een flinke dosis darmkanker inclusief stoma die nu, thank god, aan de wilgen hangt. Blijkbaar hebben wij hier als gezin nog niet genoeg van geleerd of de porties worden gewoon niet eerlijk verdeeld in het leven, dat kan ook, en nu staan wij weer aan de vooravond van een geheel nieuw project in het kankergomorra.  

Anyway, ik wil op deze blog niet alleen maar ‘zielige’ en ‘kijk wij het eens moeilijk hebben’- berichten plaatsen. Nope. Ik wil gewoon vertellen hoe het is als je moeder voor de tweede keer kanker krijgt, je aardig wat tijd door brengt in het ziekenhuis, veel heen-en-weer moet reizen tussen Amsterdam en Amersfoort, ook naar je werkt moet, zo af en toe wil socializen en flink uit de band springen. You get the point I think, eigenlijk alles wat jullie waarschijnlijk ook doen alleen doe ik er een beetje ziekenhuis en kanker bij.

Voel je vrij om mee te lezen & reacties waardeer ik zeer. Hier, op facebook, twitter, instagram. I have it all. Soort van dan…

Veel liefs

Liset

 
Mam & ik in het ziekenhuis

2 opmerkingen: